Oj då vad tiden har gått...

Julen är över för länge sedan och ändå ligger snön kvar och lär väl ligga några
månader till. Själv längtar jag innerligt efter våren och gör allt för att förstärka känslan
av vår inne genom att köpa lökar och tulpaner.
och dessutom kan man ju inte låta bli att köpa en massa vårkläder!!
Tänk känslan av att få gå på ren asfalt i icke fodrade skor...

Just nu är jag väldigt inne på att fixa i min dotters rum, och frågan är om jag ska behålla en vit bas på väggarna eller ska jag ha en färgglad fondvägg??  Denna tycker jag är sååå läcker!


pic1pic1


Min käre sambo håller på att renovera min gamla docksäng som min dotter ska ärva! Tänkte köpa lite fina tyger och sy små söta docksängskläder också, när jag nu kan finna tid till detta.!!

Kommentarer
Postat av: Jag igen..

Båda tapeterna är fina. jag tycker det kanske blir lite varmare med en färgglad fondvägg. Kan du inte skicka lite bilder på lilltjejens rum till mig? Har inte sett sen ni bytte...

2010-02-09 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0